Marian Joulupukit välittää joulupukkiesiintyjän aattona asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Tilaus astuu voimaan heti verkkomaksun yhteydessä. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail, joka on turvallinen ja luotettava maksupalvelu. Käytössä ovat kaikki yleiset verkkopankki- ja korttimaksutavat sekä Collector Lasku/Osamaksu -vaihtoehto.

Mikäli asiakas peruu tilauksen ennen aattoa (tai ennen muuta palvelun toteutumispäivää) minkä tahansa syyn vuoksi, peruutusmaksu on 40 euroa, ja tilitämme loppusumman takaisin asiakkaan valitseman maksutavan mukaan. Jouluaattona (tai palvelun muuna toteumispäivänä) tehdystä peruutuksesta veloitetaan täysi hinta. Mikäli asiakkaan joulunviettopaikka vaihtuu ja hän peruu tilauksen sekä tekee uuden tilauksen Marian Joulupukkien kautta, annamme aiemman tilauksen peruutusmaksusta 20 euron alennuksen, joten palautamme aiemman tilauksen summan 20 eurolla vähennettynä. Myös muiden tilausten ajankohdan voi vaihtaa ennen toteutumispäivää samoilla ehdoilla. Mikäli uudella alueella tai uutena ajankohtana ei kuitenkaan ole enää pukkia vapaana eikä uusi tilaus onnistu, peruutusmaksu on 40 e.

Reklamaatioaika on 14 vuorokautta ja reklamaatio on tehtävä sähköpostilla osoitteeseen marian.joulupukit@gmail.com. Mahdollisia alennuksia ei myönnetä määräajan jälkeen tai puhelimitse tehtyihin reklamaatioihin.

Aaton kotivierailuissa ilmoitamme tekstiviestillä tai sähköpostilla aatonaattona Joulupukin vierailun ajankohdan tunnin tarkkuudella (esim. klo 16-17). Työn luonteesta johtuen Joulupukin myöhästyminen on kuitenkin mahdollista, minkä pyydämme huomioimaan aaton aikataulua suunniteltaessa. Mikäli Joulupukin viivästys suunnitellusta aikavälistä olisi yli tunnin, vierailun saa perua ja palautamme koko maksun. Jos asiakas kuitenkin ottaa Joulupukin vastaan, alennusta ei myönnetä.

Joulupukkiesiintyjien persoonallisuus ja esitystapa vaihtelevat, joten pääsääntöisesti emme myönnä alennuksia esiintymistapaan liittyen.

Pidätämme oikeuden vierailun tai puhelun perumiseen ylivoimaisen esteen sattuessa esimerkiksi sairaustapausten vuoksi, jolloin palautamme maksun asiakkaalle kokonaisuudessaan. Virtuaalipuheluissa mahdollisten teknisten ongelmien ilmetessä alennuksia ei anneta, vaan järjestämme viikon sisällä uuden soittoajan.

Säilytämme tietonne vain Marian Joulupukkien / Marian Helmien esiintyjätoimiston omaa asiakastoimintaa ja – viestintää varten. Lähetämme sähköpostilla tietoa pukkivälityksestä ja mahdollisista uusista palveluistamme korkeintaan muutaman kerran vuodessa, mutta mikäli et halua ottaa jatkossa vastaan viestejämme tai et halua, että säilytämme tietojasi joulun jälkeen, kerrothan siitä oston lisätiedoissa. Viestit voi perua myös sähköpostilla.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta